Вы вошли как Гость          Группа "Гости"           Приветствуем Вас Гость         RSS         Главная       Мой профиль       Регистрация       Выход        Вход                                               Четверг, 28.03.2024, 18:53
Муниципальное общеобразовательное учреждение
"Амвросиевская  школа № 5"
Амвросиевского района Донецкой Народной Республики
Меню сайта

Мини-чат

Наш опрос

Форма входа

Екологічний проект

«Квітни! Мій зелений двір»

«Природа не має органів мовлення, але створює язики і серця, за допомогою яких говорить і відчуває»                                                                                            В.Гете

 

1. Обгрунтування проекту

2.Мета і завдання проекту
3.Термін реалізації проекту
4.Географія проекту
5.Стратегія і механізм досягнення поставленої мети.                                                                   

6.Робочий план реалізації

     6.1. Відомості про основних виконавців                                                                                                                 

     6.2. План - графік реалізації проекту
7. Механізм оцінки результатів
8. Подальший розвиток проекту

Обгрунтування необхідності проекту

         Шкільний двір - обов'язковий атрибут практично кожної школи. Що на ньому відбувається багато різних шкільних заходів. Десь він доглянутий і затишний, збирає і молодших - пограти в класики, і старших - в альтанку і навіть матусь з колясками з сусідніх будинків. А десь, це досить небезпечне і досить непривабливе місце. Шкільний двір нашої школи, можна назвати ідеальним місцем відпочинку,на шкільному дворі є дитячий майданчик, де відпочивають діти мікрорайону, однак наш шкільний двір не завжди був таким. Наша школа відносно молода, тому озеленювати свій двір ми почали з перших років її роботи і, звичайно, зараз він дуже відрізняється від того, що було. У 2010 році радою школи було вирішено посадити троянди в нашому квітнику і тому обговоривши це питання з учнями 11 класу та керівниками шкільного самоврядування, була заведена традиція " Подаруй троянду школі", кожен випускник школи садив у квітнику троянду. Вже зараз у нас більше 30 троянд. А щоб було більше троянд з кожним роком, ми створили в 2012 році невеликий розсадник з вирощування троянд. Ми багато працювали над тим, щоб наше подвір’я було  дуже гарним. Адже перше знайомство дитини зі школою починається з її зовнішнього вигляду, як кажуть «зустрічають по одягу». Перше враження від перебування в школі може стати позивом до бажання вчитися в ній. Саме тому вирішення цього питання необхідно почати з оформлення пришкільної ділянки.

       Наша школа знаходиться біля автотраси,тому необхідно проводити велику роботу зі збереження і очищення повітря біля школи. Для проведення робіт  на якісному рівні по відновленню і облагороджуванню територій, збільшення зеленої зони, споглядання краси якій створювало б гарний настрій, відчуття гармонії з природою, підвищувало життєвий тонус, необхідний ландшафтний дизайн шкільного двору. А очищені «зеленими помічниками» від шкідливих домішок, пилу, газу та інших шкідливих речовин повітря, ґрунту сприяли оздоровленню навколишнього середовища, де школярі проводять поурочні, дозвілеві та інші заняття за різними напрямками: спортивних, науково-практичних занять.

1.Участь у проекті дозволить:

- вивчити необхідну інформацію і познайомитися з елементами ландшафтного дизайну через різні види діяльності (екскурсії, відео-фотозйомки, Інтернет, конкурси, практичні роботи).
- виховувати любов до малої батьківщини через взаємодію учасників проекту з природою;
- розвивати комунікативну компетенцію, толерантність через спільну діяльність;

2. Мета і завдання проекту

Мета проекту:

Зробити шкільний двір затишним і красивим, таким, що запам'ятовується, щоб усім було приємно в нього заходити. Перетворити його в розарій.  

 Завдання проекту:

- благоустрій шкільного подвір'я, оформлення клумб з використанням елементів ландшафтного дизайну;

- формування у учнів міцних навичок і вмінь щодо вибору асортименту насіння квітів,

- поглиблення знань з біології, ознайомлення з основами ландшафтного дизайну;

- виховання в учнів почуття любові до прекрасного, до навколишнього середовища.

3. Термін реалізації проекту: з січня 2010 по сьогоднішній день і далі.

4. Географія проекту: м. Амвросіївка, Амвросіївська загальноосвітня школа І – ІІІ ст. № 5

Чисельність населення, залученого в проект.
Виконавці, у тому числі добровольці - 141.
У тому числі молоді (10 -16 років) – 81.
Виконавці, у тому числі добровольці  - 25
Шкільний колектив вчителів і обслуговуючого персоналу - 20.
Спонсори – 15 чол.
5. Стратегія і механізм досягнення поставленої мети:

У здійсненні проекту можна виділити кілька рівнів:

- загальношкільний рівень
- адміністративний рівень
- педагогічний рівень

       Загальношкільний рівень - здійснюється через штаб. Склад штабу: директор школи; заступник директора з ВР; завгосп,  вчитель біології; вчитель географії; вчитель технології; рада дитячої організації , представники від класів (5-11 класи), творчих об'єднань додаткової освіти, Ради школи, батьківських комітетів класів.

       Адміністративний рівень - являють директор, заступник директора з ВР, завгосп.

       Педагогічний рівень - об'єднує роботу викладачів початкової, основної і старшої школи.
          На загальношкільному рівні створюється ініціативний штаб, в завдання якого входить координація всієї роботи для досягнення спільної мети.

На першому етапі проводився аналіз ситуації для визначення найбільш важливих проблем, які вимагають оперативного вирішення. Потім здійснювалася робота з оформлення шкільного подвір'я.
       В січні 2010 року був даний старт конкурсу на кращий міні-проект з благоустрою та озеленення території для учнів 1-11 класів. Представлені міні-проекти визначили основні етапи реалізації проекту:
- створення квітників з використанням сучасних елементів ландшафтного дизайну;
- обладнання місць відпочинку;
- благоустрій шкільної території;

- створення розарію;

       У березні 2010 року на основі міні-проектів був розроблений проект «Квітни! Мій зелений двір.» а потім і схема, ескіз благоустрою, зони відпочинку.

Учні школи постійно працюють на шкільному подвір’ї, роблять перекопку землі під квітники, збирають опале листя, саджають квіти, дерева, кущі.( Додаток 1 )

Практична реалізація проекту здійснюється класними колективами з квітня 2010 року по цю годину. В ході здійснення проекту важлива не тільки практична значимість, але і розвиток емоційних почуттів школярів, які відбилися у конкурсі творчих робіт учнів.


6. Робочий план реалізації
6.1.Відомості про основні виконавців.
Адміністрація, педагогічний та учнівський колективи Амвросіївської ЗОШ І – ІІІ ст. № 5, шкільна Рада - орган учнівського самоврядування, технічний персонал

 6.2. План-графік реалізації проекту
Виконання проекту здійснюється за наступними напрямками:

План заходів практичного етапу.

№ з/п Захід Відповідальний
1. Придбання насіння та вирощування розсади.     Вчитель біології, класні керівники     
2. Трудовий десант «Зелений острівець» (розбивка клумб) Директор,учні, класні керівники   
3. Обробка грунту та посадка розсади квіткових культур Вчителі біології, географії,класні керівники,  учні.
4. Догляд за посадженими квітковими культурами. Класні керівники, учні 5 -11 кл.
5. Осінні роботи:- підготовка насіння до зберігання Учитель біології,  класні керівники, учні 5 -11 кл.
6. Оформлення зони відпочинок  Спонсор: Міська (дитячий майданчик, доріжки) рада, завгосп,  учителі.

                                                                                        

Механізм реалізації проекту

№ з/п Назва заходу Термін
1. Вивчення думки учнів щодо проблеми благоустрою пришкільної ділянки, проведення шкільного конкурсу на кращу ідею. Січень 2010, вчитель біології, класні керівники
2. Створення штабу з реалізації проекту Січень 2010 Адміністрація, вчителі, учні, батьківський комітет
3. Розробка плану заходів з облагороджування і озеленення пришкільної ділянки.     Березень 2010 Заступник директора, вчитель технології, біології, географії
4. Виготовлення додаткових елементів для благоустрою:  лавочки, дитячій майданчик, фарбування  паркану. 

Січень - травень 2010 Вчитель технології, завгосп, учні 9 - 11 кл., класні керівники

5. Складання плану розбивки клумбу відповідності загальним планом благоустрою території школи. Квітень 2010, Директор школи, вчитель біології, географії, завгосп
6. Висадка квіткової розсади Квітень - травень 2010, Вчитель біології, класні керівники, учні
7. Обробка  живоплоту Травень  Завгосп, робітник з обслуговування приміщень
8. Розбивка клумб    Травень Класні керівники, учні, завгосп
9. Висадка квітів,троянд ,дерев. Червень  Учні 9 - 11 кл.
10. Живцювання троянд Вересень  Вчитель біології


Механізм оцінки результатів

       Створюється експертна комісія з представників адміністрації школи, медичного працівника школи, представників шкільної Думи та батьківської громадськості, яка буде контролювати реалізацію і якість виконуваної роботи на кожному етапі проекту.
Експертна оцінка здійснюється за такими критеріями:
1. Ступінь участі колективу школи, батьківської громадськості у розробці та реалізації проекту.
2. Естетичність виконання робіт по створенню комплексу ландшафтного оформлення шкільного подвір'я.
3. Ефективність використання зони відпочинку.
4. Конкретно очікувані результати і ефект проекту в довгостроковій перспективі.

    Наш шкільний двір - це універсальний засіб, який одночасно виконує ряд функцій: пізнавальну, розвиваючу, духовно-моральну, функцію соціального загартовування, громадянського становлення особистості, функцію проектування власної діяльності. Класні керівники на шкільному дворі проводять класні і шкільні заходи, такі як перший, останній дзвоник, масляна, веселі старти та інші. ( додаток 2).
      Таким чином, проект «Квітни! Мій зелений двір» дозволяє створити єдиний комплекс з ландшафтного оформлення шкільного подвір'я, забезпечити можливість пізнання і засвоєння дітьми системи знань, цінностей, морально-етичних та правових норм поведінки у навколишньому середовищі, екологічного виховання, де можна було б реалізувати всі свої здібності, запити, інтереси, ідеальну модель маленького світу, де кожен відчуває себе комфортно, має широкі можливості для самореалізації на користь собі та іншим, набуття життєвого досвіду творчого успіху.

           Цей проект посів друге місце на четвертому обласному конкурсі" Юний Project Managеr"у номінації    « Екологічні проекти»

Результати проекту

Ще більше фотографій дивись тут ...

Поиск
Календарь
«  Март 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
новости
У НАС НОВЫЙ САЙТ
Обращение к родителям
Праздник "Последний звоно...
Безопасное лето
Похвальные листы - 2020
В. ДЕГТЯРЕВ. ЖИЗНЬ, ПОСВЯ...
Владимир Дегтярёв. Его на...
Фотовыставка «Герои нашег...
"Онлайн классный час в об...
Владимир Дегтярёв. Истори...
Архив записей


Фотографии

Друзья сайта

Банк Интернет-портфолио учителей Учительская копилка - лучший ресурс для педагога. Сценарии школьных мероприятий и праздников, конспекты занятий и уроков и другие полезные материалы.




Портал для учителей

Издательство БИНОМ. Лаборатория знаний
Учительский портал








Вверх
                                                                                                              
Михалкина О.В. © 2024
Бесплатный хостинг uCoz